miercuri, 4 martie 2009

VOINTA va avea galerie din RETUR

Asta este primadata in istoria orasului nostru cand o echipa din liga IV este sustinuta din tribuna de o galerie adevarata.Clubul de fotbal CSU Vointa Sibiu se afla pe in fruntea clasamentului avand 17 victori din totatatea meciuri disputate.Asadar tineretul din orasul nostru care s-a informat in legatura cu echipa a hotarat sa o sustina intr-un mod cat mai placut din tribuna incurajand-o,acestia dorin sa vada echipa din toamna in liga a-IIIa.Am luat legatura cu finantatorii acestei galerii pe nume Alecu Bogdan Mihai si Almasan Tiberiu din care numa 1 o fost prezent:::REP:Buna ziua domnule Alecu ce ne puteti spune de aceasta galerie pe care ati infiintat-o.::Alecu Bogdan:Poi si asa am fost destul de suparat pentru ca in orasul nostru domnul primar nu este intersat sa finanteze o echipa si totatata este o rusine enorma ca un oras care totusi are o istorie in lumea fotbalului sa nu aibe macar o echipa in al 3-lea esalon al tari noastre si mai ales cand vezi ca inaintea noastra sunt echipe care poate nici nu ati auzit ca si Mama Mia Belcheliorul Mic sau Fortuna Crovaci si multe altele.:::R:::Ce informati ne puteti da despre galeria dumneavoastra.::AB::Poi eu impreuna cu colegi mei de clasa ne-am hotarat sa incurajam echipa Vointa vazand ca la meciuri merg doar oameni in varsta care de o viata vad aceasta echipa ne-am hotarat sa o sustinem suntem un numar de 10 persoana si ne numim GRUPPO VOINTA.::R::Dar totusi sunteti un numar cam mic de persoane care doriti acest lucru nu ati luat legatura cu fosti sustinatori ai echipei FC Sibiu?::AB::Ba da si acesta este un subiect care nu asi dori sa il discut deoarce am discutat cu cativa membrii din BOYS si acestia au refuzat categoric sa sustina echipa si ne-au raspuns intr-un mod cat mai urat!!::Rep::Si ce planuri de viitor aveti pentru echipa?::AB::Deja am facut 3 steaguri Alb-Albastre si un banner pentru galerie dar dupa cu v-am mai spus suntem doar 10 persoane si nu avem un buget asa de mare pentru mai multe acuma dar deasemenea am dori sa sustinem echipa si in meciurile ce le va disputa in deplasare dar dupa primul meci am dori sa discutam cu domnul Hambasan care este si patronul daca ne poate ajuta financiar pentru o sustinere cat mai buna::Rep::Deci vad ca sunteti foarte ambitiosi in legatura cu priecutl vostru si nu ramane decat sa va uram mult succes::AB::Va multumim.Din cate ati vazut acesta a fost inteviul cu seful de galerie al Vointai si va reamintim ca toti oameni ce vor sa sustina aceasta echipa sunt bineveniti la meciuri pentru a creea o atmosfera cat mai placuta dar deasemenea domnul Alecu a dorit sa ne spuna ca cu ajutorul echipei ar dori sa dea o lovitura de teatru in fata domnului primar aratand-ui ca se poate si fara ajutoru dansului. sursa www.tribuna.ro

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu