marți, 17 noiembrie 2009

"Mi–a fost frică de acest meci"

Directorul executiv al echipei sibiene CSU Voinţa, Eugen Pîrvulescu, a afirmat, la finalul întâlnirii de vineri, de pe "Municipal", că i-a fost frică de această partidă. "Recunosc că mi-a fost frică de acest meci, pentru că ştiam că Gazul metan va veni şi cu jucători de la prima echipă, dat fiind faptul că e întrerupt campionatul. Mă bucur că am reuşit să câştigăm şi să ajungem, astfel, la 12 meciuri fără înfrângere", a afirmat Pîrvulescu.
Oficialul Voinţei s-a declarat mulţumit de jocul fotbaliştilor lui Marius Baciu, chiar dacă, după ce Neguţ a marcat golul doi, situaţiile de poartă ale Voinţei s-au împuţinat vizibil."Sunt mulţumit de joc. Am jucat mai pragmatic. Am avut repede 2-0, după care am preferat să nu mai riscăm. Ne interesează, în momentul de faţă, să adunăm cât mai multe puncte, spectacolul îl punem deocamdată pe planul doi", a mai spus Eugen Pîrvulescu, cel care altfel s-a arătat încântat de faptul că, deşi meciul a fost programat la ora 14.00, în tribunele "Municipalului" s-au aflat peste 1.000 de suporteri, inclusiv o galerie numeroasă. "Le mulţumim suporterilor că au fost alături de noi şi de data aceasta. Avem mare nevoie de sprijinul lor", a adăugat directorul executiv al Voinţei.
Eugen Pîrvulescu s-a declarat mulţumit de faptul că CSU Voinţa s-a desprins la 6 puncte de echipa de pe locul secund, Bihorul Beiuş. "Mă bucur foarte mult de faptul că acum, între noi şi bihoreni, sunt 6 puncte, după ce echipa din Beiuş a pierdut la Ungheni. Suntem mai liniştiţi şi cred că vom termina pe primul loc turul. Ne aşteaptă o deplasare dificilă, la Sebeş, în etapa intermediară de marţi (n.a. 17 noiembrie), apoi încă un meci pe teren propriu, după care urmează derbiul turului, Bihorul Beiuş - CSU Voinţa", a mai spus Pîrvulescu.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu